4/17/2013

Instatagram N Efoxcity


1. Cool friend's drawing 2. Jobie 3. Young Pp 4. Illuminati Beach Walk 
5. Springlasses
6/7. babe 8. Shit 9. Old camera and dirty shoes 
10.  it would be so fcking cool have the hair like this
11. New shoes(1 week ago) 12. CONTROL 13. Dad's bike 14. In love with that bag
 15. Shit
16. Gold Brooch from EFOXCITY (Click here for more info about it)
They' ve many great broochs to put on your clothes or wherever! You can also find  more goods of jewelry at attainable prices like Rings, Bracelets, Necklaces,... Click here to see all of them!
And as i've told you some posts ago there're many cool clothes there waiting for u! (like evening dresses, clothing for men and prom dresses under 100
There you have their twitter and facebook's page
Soooo remember -> Efoxcity !!! check it out n share with ur friends i u want

9 comentarios:

Ánderix dijo...

Aaay me encanta todo, los colores, la ropa, EL PERRO ♥♥♥♥
Amé las luces con cara de gato o lo que sean, y el dibujo de la primera foto :)
Ah y el pelo rosado te quedaría increíble!
Besosss

Mary Lee dijo...

ah love all these photos! defo dye your hair pink, you'd look so frickin awesome
x

Granny Gee dijo...

Love the pink hair and the collar!

Thanks for commenting on my blog :) really like yours! I'm now a follower, hope you'll follow back!

grannygee.blogspot.com

x

Laura Rockbell dijo...

Me encanta Yoda y tu pelo rosa :p
rockbellgoeswild.blogspot.com.es

Holly-Bella Cassell dijo...

OH MY GOD i just love all your photos xoxoxox

http://thepersephonecomplex.blogspot.co.uk/

The Gossip Eye dijo...

· Qué mona de peque ^^

· Yo también estaría enamorada de esa mochila si la tuviera!

· La moto de tu padre RULES.

· La Polaroid de Barbie es damasiado xD Más retro imposible!

· Tus gafas primaverales <3

muaaak.

Fata Morgana dijo...

chica wapa, estilosa y con un blog hermosooooo... te seguía hace mucho con mi otro blog que después dejé (?) estuve en el limbo y he vuelto y me he acordado de tu blog, así que aquí me tienes... probablemente ni idea tienes de quién soy hahaha y da igual xD la cosa es que me verás por aquí dando vueltas mucho, porque el blog está hermoso (:
saludos!

Paula Pastrana dijo...

Oh, qué maja, me alegro mucho de que te guste el blog y de que hayas vuelto! :)
un beso

JustCleo dijo...

heart sunnies are sooo cool!<3